اخبار فارکس

چگونه درصد تجارت فارکس برنده خود را افزایش دهید – نکته برتر من برای معاملات با احتمال افزایش یافته

معامله گران اغلب از من راهنمایی می خواهند که چگونه درصد برنده خود را در معاملات فارکس بهبود بخشند. پرداختن به همه آنها در یک مقاله کوتاه غیرممکن خواهد بود. به معنای واقعی کلمه صدها نکته وجود دارد که می توانم به شما ارائه دهم. من روی یک فیلتر تمرکز خواهم کرد که در هر سیستم معاملاتی که توسعه می‌دهم استفاده می‌کنم. در واقع، اگر از این نکته در معاملات فارکس خود استفاده می کنید، هر سیستم معاملاتی که استفاده می کنید باید درصد برد بهبود یافته ای را تجربه کند. این نکته به قدری ساده است که بسیاری از شما آن را باور نخواهید کرد، با این حال یکی از قوی ترین فیلترهایی است که من در معاملات خودم از آن استفاده می کنم.

من هرگز بر اساس یک شمع سیخ دار تصمیم معاملاتی نمی گیرم، مگر اینکه شرایط بسیار خاصی مانند یک شمع معکوس یا یک نوار داخلی وجود داشته باشد. منظور من از شمع سیخ دار این است که سایه ها یا فتیله های شمع بیش از 50 درصد از اندازه کلی شمع را تشکیل می دهند. برای روشن شدن این موضوع، اگر یک شمع از بالا به پایین 100 پیپ باشد، می خواهم بدنه واقعی شمع حداقل 51 پیپ باشد. می دانم که این خیلی ساده به نظر می رسد، اما تجارت علم موشکی نیست. هر شمع نمایش گرافیکی تمام خرید و فروش هایی است که در آن جلسه انجام شده است. وقتی شمع دارای سایه های بلند (فتیله) باشد، نشان دهنده این است که در بازار بی تصمیمی زیاد بوده است. وقتی بازار بلاتکلیف است، علاقه ای به تصمیم گیری در مورد معاملات ندارم.

منظور من از تصمیم تجاری خرید یا فروش است. باز کردن یا بستن یک موقعیت، طبق تعریف، خرید و فروش است. اگر یکی از سیستم های معاملاتی من به من سیگنالی برای خرید بدهد، به شمعی که به تازگی بسته شده است نگاه می کنم. حتی اگر بقیه معیارهای سیستم رعایت شود، اگر آن شمع سیخ‌دار باشد، من از آن معامله دور می‌شوم و هرگز به عقب نگاه نمی‌کنم. به همین ترتیب، اگر من در حال حاضر در یک معامله هستم و سیگنالی برای بستن آن دریافت می کنم، اگر آخرین شمع بسته شده، سیخ دار باشد، در آن معامله می مانم مگر اینکه کندل اسپکی معیارهای الگوی برگشت را داشته باشد.

اخبار ارز دیجیتال، فارکس و بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا