اخبار فارکس

شاخص های اصلی فارکس

زمانی که اعداد واقعی با اجماع مطابقت نداشته باشند، برخی از شاخص های مالی دارای سابقه حرکت در بازارهای مالی هستند. این مقاله توضیح می‌دهد که برخی از شاخص‌های مالی بهتر چیست و معامله‌گران باید در هنگام معامله در بازار فارکس به آن‌ها توجه زیادی داشته باشند.

نظرسنجی APICS – نظرسنجی APICS اطلاعات دقیقی از بخش تولید ارائه می دهد. این نظرسنجی کمتر از ISM شناخته شده است، اما می تواند روندهای تولید را نیز نشان دهد. شاخص انتشار هر ماه پشت سر هم با شاخص ISM حرکت نمی کند، اما گاهی اوقات این دو در یک جهت حرکت می کنند. از آنجایی که تولید بخش عمده ای از اقتصاد است، سرمایه گذاران می توانند پس زمینه اقتصادی کلی را برای چندین سرمایه گذاری احساس کنند. این نظرسنجی ها همچنین نقش مهمی در یادگیری معاملات فارکس دارند.

موجودی های تجاری – میزان موجودی ها در رابطه با فروش، سیگنال مهمی از جهت کوتاه مدت فعالیت تولید است. سرمایه گذاران باید اقتصاد را از نزدیک رصد کنند زیرا معمولاً نحوه عملکرد انواع مختلف سرمایه گذاری را دیکته می کند. رشد موجودی ها می تواند نشانه خوش بینی کسب و کار باشد که فروش در ماه های آینده رشد خواهد کرد. با نگاهی به نسبت موجودی ها به فروش، سرمایه گذاران می توانند ببینند که آیا تقاضای تولید در آینده نزدیک افزایش می یابد یا کاهش می یابد. داده‌های موجودی کسب‌وکار یک ابزار آینده‌نگر ارزشمند برای پیمایش اقتصاد ارائه می‌کند و در ساخت استراتژی‌های معاملات فارکس بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش فروشگاه های زنجیره ای – حجم فروش ماهانه از فروشگاه های بخش، زنجیره ای، تخفیف و پوشاک است. فروش توسط خرده فروشان جداگانه گزارش می شود. فروش فروشگاه های زنجیره ای نشانگر نتایج فروش خرده فروشی و هزینه مصرف کننده است. هزینه‌های مصرف‌کننده دو سوم اقتصاد را تشکیل می‌دهد، بنابراین اگر بدانید که مصرف‌کنندگان در حال انجام چه کاری هستند، تسلط بسیار خوبی در مسیر حرکت اقتصاد خواهید داشت. فروش نسبت به ماه مشابه سال قبل تغییر گزارش شده است. این مهم است که بدانید فروش یک سال پیش چقدر قوی بود تا فروش امسال را درک کنید. علاوه بر این، معمولاً در صورت ادغام شرکت ها، فروش برای «فروشگاه های قابل مقایسه» گزارش می شود.

هزینه های ساخت و ساز – داده ها به دلار اسمی و واقعی (تعدیل شده با تورم) موجود است. به دلیل استراتژی‌های معاملاتی فارکس، کسب‌وکارها فقط زمانی برای ساخت کارخانه‌ها یا دفاتر جدید پول می‌گذارند که مطمئن باشند تقاضا به اندازه کافی قوی است تا توسعه را توجیه کند. همین امر در مورد افرادی که در یک خانه سرمایه گذاری می کنند نیز صدق می کند. به همین دلیل است که هزینه های ساخت و ساز شاخص خوبی از حرکت اقتصادی است.

اعتماد مصرف کننده – مطالعه نگرش مصرف کننده در مورد موقعیت فعلی و همچنین انتظارات در مورد شرایط اقتصادی است که توسط هیئت کنفرانس انجام می شود. سطح اطمینان مصرف کننده به طور مستقیم با شدت هزینه های مصرف کننده مرتبط است. هزینه‌های مصرف‌کننده دو سوم اقتصاد را تشکیل می‌دهد، بنابراین بازارها همیشه در حال مرگ هستند تا بدانند مصرف‌کنندگان در چه کاری قرار دارند و چگونه ممکن است در آینده نزدیک عمل کنند. هرچه مصرف کنندگان نسبت به اقتصاد و امور مالی شخصی خود اطمینان بیشتری داشته باشند، احتمال خرج کردنشان بیشتر است. با در نظر گرفتن این موضوع، به راحتی می توان دید که چگونه این شاخص از نگرش مصرف کننده بینشی به نحوه اقتصاد می دهد. تغییرات در اعتماد مصرف کننده و خرده فروشی ماه به ماه پشت سر هم حرکت نمی کنند.

شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) – اندازه گیری سطح متوسط ​​قیمت یک سبد ثابت از کالاها و خدمات خریداری شده توسط مصرف کنندگان است. تغییرات ماهانه در CPI نشان دهنده نرخ تورم است. شاخص CPI بیشترین دنبال‌شده‌ترین شاخص تورم در ایالات متحده است، برخی موسسات آموزشی فارکس نیز آن را برای اهداف آموزشی ثبت می‌کنند. تورم یک افزایش عمومی در قیمت تمام شده کالاها و خدمات است. رابطه بین تورم و نرخ بهره کلید درک چگونگی تأثیر داده هایی مانند CPI بر بازارها است. با ردیابی روند تورم، اعم از بالا یا پایین، صعودی یا نزولی، سرمایه گذاران می توانند عملکرد انواع مختلف سرمایه گذاری را پیش بینی کنند.

حساب جاری – معیاری برای سنجش تراز تجاری بین المللی کشور در کالاها، خدمات و نقل و انتقالات یکجانبه است. سطح حساب جاری و همچنین روند صادرات و واردات به عنوان شاخصی از روند تجارت خارجی دنبال می شود. تجارت ایالات متحده با کشورهای خارجی سرنخ های قابل توجهی از روندهای اقتصادی در اینجا و خارج از کشور دارد. به گفته کارشناسان آموزش فارکس، این داده‌ها می‌تواند مستقیماً بر تمام بازارهای مالی و به‌ویژه ارزش ارز خارجی دلار تأثیر بگذارد.

اخبار ارز دیجیتال، فارکس و بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا