اخبار فارکس

انتخاب بهترین فروشنده در تجارت فارکس

موضوعات انتخابی در رتبه بندی موضوعاتی که اکثر فارکس بیشتر به آن علاقه دارند، حرف اول را می زند. آنها این کار را به یک دلیل بسیار خوب انجام می دهند: موفقیت شما در تجارت فارکس توسط نمایندگی هایی که برای تجارت با آنها انتخاب می کنید تعیین می شود.

سبک معاملاتی شما از نظر اهداف تجاری کوتاه مدت و بلندمدت تعیین می کند که چه کسی به عنوان فروشنده خود عمل می کنید. برای اینکه به بهترین فروشنده برسید، باید به ویژگی های داخلی و خارجی زیر توجه کنید:

کیفیت های درونی

  1. حروف بزرگ
  2. سرمایه گذاری ذخیره پول است. حداقل سرمایه مشخصی وجود دارد که یک فروشنده خوب باید داشته باشد. این تضمین می کند که شخصی که با او سر و کار دارید می تواند حلال باقی بماند به طوری که بتواند در طولانی مدت در تجارت باقی بماند. در ایالات متحده سرمایه خالص به 5,000,000 دلار افزایش یافته است. این اقدام برای محافظت از معامله گران فارکس در برابر معامله گران ورشکسته انجام شد.

  3. مقررات
  4. تجارت فارکس را می توان در بهترین حالت به عنوان غیرقانونی توصیف کرد. در چنین شرایطی، شما انتظار دارید که بسیاری از دلالان با شخصیت مشکوک در این تجارت رونق داشته باشند، هرچند در کوتاه مدت، زیرا خطر ورشکستگی وجود دارد. اقتصادهای قوی تر استثنا هستند. بازارهای فارکس ایالات متحده به دلیل تنظیم قوانین حداقل سرمایه، از مقرراتی برخوردار بوده اند. این امر به این کشورها امکان داده است تا دلالان بد را از تجارت فارکس خارج کنند و دلال های خوب را کنار بگذارند. فروشندگان همچنین ملزم به ثبت نام در یک سازمان در تقریباً همه کشورها هستند. شما می توانید برخی از اطلاعات مهم در مورد نمایندگی های فروش در کشور خود را به راحتی جستجو و پیدا کنید.

  5. سرویس
  6. فقط باید به سراغ آن دسته از دلال هایی بروید که به سوالات دشوار شما بی ادبانه پاسخ نمی دهند. برای این کار باید کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی های مختلف را بررسی کنید. این اطلاعات ممکن است از سایر معامله گران فارکس گرفته شده باشد.

کیفیت های بیرونی

اینها ویژگی هایی هستند که می توانید بر اساس آنچه در عملیات فروشنده اتفاق می افتد به آنها دست پیدا کنید.

  1. تعداد اسپردها و پیشنهادات محصول
  2. فروشنده ای که نزدیک به 200 جفت را ارائه می دهد به عنوان فروشنده مناسب شما خواهد آمد. همچنین، فروشندگانی که محصولات بیشتری ارائه می دهند، به کسانی که محصولات کمتری دارند ترجیح داده می شوند.

  3. مدل های پخش ارائه شده
  4. این از نظر قیمت پیشنهادات و همچنین تعداد اسپرد مربوطه است. در حالی که اکثر نمایندگی‌های بزرگ قیمت‌های تقریباً مشابهی را ارائه می‌کنند، دیگران ممکن است با ارائه ترکیب‌هایی که در درازمدت به ضرر شما خواهد بود، شما را فریب دهند. از اسپرد ثابتی که شما را به همان قیمت گره می زند حتی زمانی که تغییرات بازار وجود دارد، اجتناب کنید.

  5. انتخاب پلتفرم های معاملاتی
  6. دو نوع پلت فرم معاملاتی وجود دارد که بر انتخاب یک فروشنده تجارت فارکس تأثیر می گذارد. پلتفرم اجرا جایی است که سرعت ورود سفارش ها تعداد ورودی هایی را که پس از ثبت سفارش به شما اختصاص می یابد را تعیین می کند. پلتفرم های اطلاعاتی بر اساس تحقیقاتی هستند که باید قبل از تخصیص اسپرد پس از ثبت سفارش انجام دهید. این نوع دوم ترجیح داده می شود زیرا سیستماتیک است و می توان آن را سفارشی کرد. این باعث می شود شفاف تر از مورد اول باشد.

اخبار ارز دیجیتال، فارکس و بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا